Gala benèfica, un dia inoblidable

Dissabte 30 de novembre  va tenir lloc la 1ª Gala Benèfica de l’Empordà en benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu per a la investigació del Sarcoma d’Ewing. El sopar, que es va celebrar a les 19.30 h al nou complex de l’emblemàtic Castell de Peralada, fou considerat com el primer esdeveniment solidari afí a les malalties relacionades amb el càncer infantil a les comarques Gironines.

Va comptar, no només amb l’aparició d’importants autoritats, sinó també amb més de 600 persones que, un mes posterior a fer-se públic l’acte, ja havien exhaurit totes les entrades.

La gala, presentada per l’Elisabet Carnicé, es va iniciar amb la recepció d’“Always drinking Marching Band”, seguidament es va mostrar la cançó que el cantant i guitarrista Natxo Tarrés ha dedicat a l’Albert Sidrach. Això va donar inici als parlaments, començant per la Laura Díaz, com a Presidenta de l’associació i mare de l’Albert, seguit de la Glòria Garcia, com a Cap de Departament de l’Obra social INFANCIA de l’Hospital Sant Joan de Déu i donant pas a les autoritats: Sr. Pere Torrent, com a Alcalde de Peralada; Sr. Jordi Masquef, com a representant de la Diputació de Girona; i Sr. Pere Vila, Delegat territorial del Govern de la Generalitat a Girona.

La voluntat de la família i els amics de l’Albert és perpetuar el seu record i el seu sentit de vida i lluita mitjançant diferents actes i esdeveniments anuals, que van culminar dins el calendari amb aquest gran sopar.

Gràcies als esforços i cooperacions d’empreses, entitats i particulars que van confiar en el projecte i es van sumar al repte de poder dotar de contingut, mitjans i recursos a l’Associació, es pot seguir investigant aquesta malaltia, difondre la seva naturalesa i eixamplar el coneixement de la mateixa a la societat.

Vídeo resum de la gala i reportatge fotogràfic

Patrocinadors

Patrocinadors de taula