II Gala benèfica, un dia inoblidable

Dissabte 3 de desembre l’Associació Albert Sidrach ha estat l’amfitriona d’aquesta cerimònia filantròpica en benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu per la investigació del Sarcoma d’Ewing, càncer infantil. El sopar de la Gala ha tingut lloc a l’emblemàtic edifici que suposa el Castell de Peralada, que ha estat testimoni d’aquest esdeveniment solidari en benefici de la recaptació de fons per la investigació d’aquesta malaltia a les comarques gironines.

Després d’una primera edició exitosa i que va superar totes les expectatives el 2019, ara l’associació ha celebrat de nou aquesta Gala amb el mateix objectiu; Emocionar-nos, gaudir i continuar generant recursos en forma d’ajuda altruista per continuar investigant aquesta malaltia, juntament amb els esforços de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.

Més de 400 persones s’han reunit de nou a la sala polivalent d’esdeveniments de Peralada. La Gala, presentada per Jordi Vidal, s’ha iniciat amb la recepció de “la Colla batuquera de Figueres”, seguidament ha comptat amb la música en directe de Natxo Tarrés, cantant la cançó dedicada a l’Albert. Això ha donat inici als parlaments, començant per la Laura Díaz, com a mare de l’Albert i Presidenta de l’associació, seguit del sr. Pere Torrent, Alcalde de Peralada.

Sota els valors de la Gala “VIDA – AMOR – REPTE”, s’han combinat les actuacions i reflexions dels assistents en format d’espectacle, en els quals els participants han descodificat aquests 3 valors mitjançant la música, l’humor i les paraules de tots els protagonistes que han pujat a l’escenari. Ha estat una nit màgica i plena de sorpreses, no només per tots els espectacles que hi havia preparats, sinó perquè també ha comptat amb el Dr. Mora, director científic d’oncologia de l’Hospital Sant Joan de Déu i amb moltes altres cares conegudes, com la de Natxo Tarrés, Miguel Martín, Quim Llisorgas o Maria Xinxó.

Ha comptat amb el menú gourmet de la mà del gran xef Paco Pérez, guanyador de dues Estrelles Michelin al seu restaurant Miramar, de Llançà. Ha estat, sense cap mena de dubte, un esdeveniment preparat per a no deixar indiferent a ningú.

L’Associació Albert Sidrach agraeix als assistents, participants, patrocinadors, patrocinadors de taula i a totes les persones i organitzacions que ho han fet possible a través de les seves aportacions.

Moltes gràcies a tots per fer-ho possible!

Els objectius d’aquest sopar han estat:

Comunicar

Prendre’n consciencia i divulgar la naturalesa de la malaltia, així com comunicar els efectes devastadors de la seva metàstasis en l’ésser humà, i el patiment que aquesta malaltia aporta, no només als pacients, sinó a tot al seu entorn.

Emocionar

Els familiars directes i l’entorn de la família de l’Albert Sidrach Díaz són el motor i l’exemple d’una vida que va acabar-se massa aviat, malauradament, com moltes altres que ploren en silenci l’enyor, la lluita, el desig i les mil preguntes sense resposta d’una loteria que té un mal final. Però, hem de seguir lluitant, per seguir creient, per seguir intentant aflorar qualsevol exemple de vida i de superació.

Col·laborar

Compromís, intenció i sobretot col·laboració són els fonaments de valor que permetran dimensionar aquest esdeveniment amb un objectiu clar: la recaptació solidaria.

Entretenir

Hem volgut generar un esdeveniment que buscava comunicar per emocionar i efectivament, col·laborar en l’objectiu més primari del propi esdeveniment, és a dir recaptar recursos… ara bé, aquest acte ha nascut també per somriure de nou i apreciar més que mai el valor de la paraula vida.

c/ Tarragona, 13 1r 2a
17600 Figueres