Associació Albert Sidrach

Fes-te soci avui!

Sobre nosaltres

Som una associació creada per part de familiars i amics d’Albert Sidrach, jove que ens va deixar mentre lluitava contra el Sarcoma d’Ewing.

Actualment no existeixen tractaments específics perquè el Sarcoma d’Ewing es considera una malaltia minoritària i, com a tal, no gaudeix de la mateixa prioritat que les malalties amb una prevalença més elevada.

Al trobar-nos en aquesta situació, vam decidir fer pinya i formar aquesta associació amb el fi de recaptar la major quantitat possible de fons per a la investigació d’aquesta malaltia.

Missió

Som l’Associació Albert Sidrach i la nostra missió és recaptar fons per a la investigació del Sarcoma d’Ewing, Càncer Infantil. Això ho ha promogut el fet d’haver viscut de manera propera la malaltia i haver pogut detectar que hi ha una manca de fons destinats a la investigació d’aquest tipus de càncer.

Visió

En un període de 2 anys volem ser una entitat referent en la zona de l’Empordà i aportar a la investigació del Sarcoma d’Ewing fons de manera periòdica. Així mateix, volem involucrar el nostre entorn a la causa de l’Associació i ser una entitat activa que ofereixi esdeveniments de forma regular.

Transparència

Volem aprofitar cadascuna de les aportacions a l’Associació al màxim (tant dineràries com de voluntariat) intentant finançar l’estructura de l’Associació amb col·laboracions directes d’empreses i així poder donar a la investigació del Sarcoma d’Ewing, Càncer Infantil, el màxim de les aportacions dineràries recaptades.

Creiem fermament que la col·laboració i el voluntariat poden aconseguir fites extraordinàries i és per això que volem fer una feina de divulgació de la causa per aconseguir involucrar a la societat en la nostra lluita.

Compromís

Compromís amb la causa: Entenem que la manca de recursos en la investigació del Sarcoma d’Ewing és una realitat que hem d’intentar millorar.

c/ Tarragona, 13 1r 2a
17600 Figueres